Oh, I swear to you, I'll be there for you

Tävling idag! Körde Sonic i ett agilitylopp och Jonathan i båda. Resultaten då? Jo, Sonic blev övertaggad och drog rakt fram på däcket istället för att ta tunneln som man, tyvärr, skulle ta före. Rättade till (FEL FEL FEL) och han blev låg. Jag tror att mitt hjärta ska pensioneras från agilityn ett tag. Iallafall från tävlingar, självklart är han med på träningar och så kan han få göra lättare kombinationer. Men han vill nog mest hålla på med freestyle och lydnad :)
Jonathan gick skitfint, det var jag som släppte lite för mycket i kontrollen i första loppet som gjorde att han missade ett hinder. I andra loppet vet jag faktiskt inte vad som hände. Hann tänka "felfritt" tills tredje sista hindret då han vägrade tunneln och sprang sedan på säcken. Men det gick så jävla bra ändå, så vad är väl en disk? :)

Nu är jag så himla peppad på att starta Zoë, som jag vet kommer springa som fan. Men hon måste lära sig slalom och fler kombinationer! Sen blir hon kanon :) 

Nu ska jag sova så jag är utvilad! 

XOXO
Jag vill verkligen inte sakna dig. Så varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0