You can't stop the beat

God morgon! Sitter i min sköna pyjamas och väntar på frukost. Tyvärr verkar det ju inte som att någon vill göra den åt mig, så jag lär väl fixa det själv.
Var på kurs i söndags med agilitygänget för Camilla Brundin, hon är ju bara bäst! Zoë kommer bli grym när vi börjar tävla. Däremot har jag en träningsvärk från helvete nu. Men det var det lätt värt!

Mia är äntligen i staden igen, så jag fick min dos av tjål igår kväll :) Inte för att Björn inte funnits där men jag delar gärna med mig till flera ;) OCH BJÖRN OCH TROJA HAR BLIVIT UPPFLYTTADE I SPÅR - WOHOOO! :D:D:D:D:D

Vi firade (dagen innan;) med att äta gott och se på hairspray från 2007. Sån himla bra film! Lite segt ibland bara med sångerna, men överlag var den så rolig! Älskar John Travoltas karaktär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0