The love you gave me, nothing else could save me

Helg, och långledig! Ganska skönt när man en av dagarna avverkade ett 12-timmarspass :)
Idag är det alltså fredag, vilket innebär fyra timmar på klubben! :) Börjar med egen hundträning och uppställning av hinder innan mina egna kursare kommer. Dom är så duktiga!
Kvällen erbjuder sen lite festande (?) med Björn och Maria! Eller om vi går ut och äter. Eller sitter och spelar tv-spel och äter pizza. Vem vet?

Igår var jag hos Mia och såg på Mamma Mia tillsammans med Amanda och Malin. Sån himla feel good-film! Älskar den. Skådespelarna är så bra, och sångerna är så bra och aaah!

Kan gladeligen berätta att Sonkan snurrar gärna baklänges runt mig nu, min lättlärda kille! Zoë springer upp på balanshindren och stannar om hon hinner ;) Men inte ens en antydan till rädsla! Fantastiska hundar.


Kommentarer
Postat av: Fiah

Nämän hej Anna!! :) Jag visste inte att du har blogg :)

2011-09-19 @ 20:27:38
URL: http://bjurstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0