She don't wanna go outside tonight

29 oktober KOMMER det att hända något bra. Det känner jag på mig. Kanske för att jag & min bästa vän kickar av årets fest. Vi slår ihop födelsefesterna och har maskerad sådär lagom till Halloween! Ett helt galet gäng av kompisar kommer! Längtar otroligt mycket :)

Idag hade vi också en trevlig pizza-kväll! Och nu tänkte jag avrunda med några avsnitt av The Office. Har äntligen kommit till säsong 4 när Jim & Pam får vara tillsammans. Så nu är allt som det ska :)


Halloween -10, Vedevåg :)

(Måste bara tillägga att New Yorker sög. Hade alldeles för stora förväntningar.. Blah, tacka vet jag H&M, Lindex, JC och mina vanliga affärer.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0