My patrolling days are over, and I've shot nobody since

Tittar på ett klipp från The Hives spelning på P&L förra året, med "Patrolling days" som jag tror blir favoriten på nya skivan när den nu kommer! :) Det kommer bli grymt det här året också, för Peace and Love är ju ändå Peace and Love. Galet.

Har jobbat 13-21 idag och har 6-16 imorn - wohoo! Men imorgon är det agility. På tisdag är det agility. På torsdag förmodligen agility. Och på fredag, vet ni vad jag ska göra då? Agility :) JAG ÄLSKAAAAAR DET! Ni förstår inte!

Zoë som är nytillskottet börjar vänja sig här hemma. Hon är helmysig, och en riktigt speedad hund ute och på träning. Vi har mycket att lära in, så det är så kul! Men sonkan får sitt också, han klarar ju lite mer avancerade grejer än så länge ;)

Men nu lär jag väl sova om jag ska upp samtidigt som alla bönder.

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0