I just keep fightin' to stay cool on these streets

Lady Gagas nya album <3

Har varit jäkligt effektiv idag; har lagt till räkningar som ska betalas imorn, bokat tid för Zoë hos Torkel då hon har fått blodöra.. Så himla tråkigt, men samtidigt tur att det inte är värre. Och så har jag flyttat hennes försäkring, var så krångligt att göra det över mail!

Nu kom Troja insmygandes också, vilka vakthundar jag har.. xD Ska ha henne tills jag börjar jobba, och min kära Mia ska ha mina beasts då.

Längtar till helgen då det är min första lediga på tre veckor, det är marknad i Ludvika, Mellie ska ha fest, jag & John ska äta Sushi och spela Mortal Kombat, och det är mors dag på söndag! Ah, kan inte bli annat än bra :D

Ikväll ska vi till klubben och träna, om det inte spöregnar.. Sen ska jag hälsa på hos papi så I-m får träffa lilla Z! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0