Now off with their heads boy and bring 'em to me

SOL! Och mina pigmentfläckar börjar dyka upp, vilket innebär att jag börjar bli brun i ansiktet! Heja! Är helt sjukt bra väder här nu, har precis varit ute med odjuren på en långis. Hade inte snön legat på marken så hade det varit even better.

I torsdags var Hannski här, vi såg på Paranormal Activity 2 och åt pizza! Filmen var stundtals läskig, men inte i närheten av 1:an. Fast det kanske berodde på att då var jag i ett stort tomt hus, och nu satt jag och Hanna i min lägenhet på tredje våningen och skrattade åt ungen som svävade i sängen.

Träffade Sandra x2 igår också, Sandberg först när hon och jag tog ut alla hundar på promenad och Junttila sen när hon hälsade på mig efter skolan :) Idag får vi se om man får något tv-spelsällskap! :)

Håller på med min & Björns hemsida också - SKITSVÅRT! Jävla koder. Men det är la bara att traggla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0