it's a a story 'bout a girl and a sin

Våren? Hallooo? Trodde faktiskt att den var påväg, men nähe.. Igår kväll och imorse har det snöat som om det vore Sibirien igen! Fast det får väl gå an så länge graderna håller sig uppe.

Igår kom Linda & Aron från Borlänge och hade Partylite-visning! Björn var såklart med mig, Sandra, Mellie, Lenny och Mattias kom också :) Det var riktigt trevligt och gott (för jag och Björn är så awesome på att baka!). Hundarna hade kul också, Troja hittade en jämlike i Kunai, Nelly & Orca myste ner sig i soffan och Sonic låg mest och övervakade situationen (läs: sov).

Idag stänger jag butiken, så jag börjar inte förrän 16:30. Ledig imorgon och taggar som fan för lördag och DRÄNGARNA! :D Och funderar på natten, hmm.. ;)

Nu lär jag fixa iordning köket, disk som ska diskas och blabla.

CHEERS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0