'Cause I get what I want and I like what I see

Envishet är bland det bästa hos mig.. :)
Lördagen var tok-kul, förfest hos mig med Björn, Lenny, Anja & Katrin! Sen gick (halkade) vi ner på Solo och partade! Kvällen slutade bra, väldigt bra! Morgonen var sådär. Eller nej, den var hemsk. Huvudvärk AB. Lite ångest fick man när man visste att man skulle till jobbet 13-21 också. Men efter en promenad så kändes det lite lättare, och nu är man fit for fight igen!

Imorgon ska jag ta över Troja för en vecka, när Björn goes crazy in Barcelona! Kommer sakna henne riktigt mycket, bäst att hon tar hand om sig (och köper massa presenter till mig).

Annars längtar jag mest till söndag när jag och Sonic ska tävla i Rättvik, åker dit med Olivia :) Är bra nöjd bara vi slipper en disk :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0