Saints and sinners are lunatics, a vicious breed




GRÖNA LUND IGÅR! :D Så himla kul, åkte dit med John och båda är lite småarga över sthlm i sina vägar.. Missade en avfart, EN, och hamnade helt fel. Pft. Men vi kom fram till slut och gick in i spökhuset det första vi gjorde, det var mycket läskigare än förra gången!

Sen blev det den nya berg-och-dalbanan i trä, Twister! Den var jätterolig! Bilden på mig och John var klockren, ångrar att jag inte köpte den. Den tas i en nedförsbacke, så mitt hår står upp i en slags mohawk lutad åt höger, jag blundar och skriker och John tittar och är skitglad! Det var väl ungefär så de flesta bilderna såg ut.. :)
Den värsta (och bästa?) jag åkte var den på bilden, INSANE! Fick lite smått panik när vi åkte upp för den där långa backen till höger, vi hängde liksom utåt! Uhu. Men den var väldigt rolig sen!

Sen var det dags för hällregn på oss så vi vart dyngsura. Men skitsamma, vi skulle ju få se FLOGGING MOLLY! :D Köpte lite merch också så att vi skulle se ut som riktiga nördar :)
Dom var underbara såklart. Riktiga moshpits och ringdans och gud vet vad! Blev helt mörbultad, men det var det så värt, dom är så bra!

 Superdupersnygga Bob på scen, mmmhm! :D

Så blöta, trötta och skadade åkte vi sen hemöver till Ludvika igen. Underbar dag med min bror lär jag säga! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0