Ghostly crimes that haunt Tobacco island

 Gör mig redo för fest ikväll! Det är gamle räven Granis och Ellinor som ska ha sin efterlängtade inflyttningsfest! Det kommer att bli legen - wait for it - dary! Så om några timmar drar jag, Björn, Johan, Lenny och Maria till blge för att inhandla lite italienskt (pizza) innan det drar igång. Ska bli riktigt kul, kommer massa gamla klasskompisar plus annat löst folk :)

Men först och främst ska jag och Björn ta ut våra byrackor på en promenad. Och sen ska Hanna hinna komma och säga hej innan vi åker också :)

Såg Shrek 4 igår, den var bra :) MÅSTE säga till Jennifer att se den snart, finns en scen som jag vet hon kommer skratta ihjäl sig åt, för det gjorde jag.

Nåväl, nu ska jag bege mig ut med världens bästa stabej. See ya!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0