She's a social butterfly

God morgon! Jag har vänt på dygnet så jag tyckte tydligen att det var dags att gå upp nu.. Men jag klagar inte, får man ju mer gjort :D Ska snart ta ut hundarna, men det ryktas från Björn om att det är iskallt ute! Men men, det får man ju ta.

Fick tag på Enriques senaste låt för någon dag sen, skitbra! Men vet ni vad den heter?
"Tonight (I'm fucking you)"
Haha så jävla bra! Gillar texten, väldigt.. rakt på sak.
Annars snurrar Danza Kuduro skapligt mycket också, känns som att det kan bli en sommarhit.

Idag fyller älskade pappa år, GRATTIS <3 Men han är inte hemma, nejnej. Han är i Thailand och rider på elefanter. Nåväl, det är han värd :)

Igår tänkte jag berätta om voltandet i december, men det blev så mycket att jag bara skrev av det på ett Word-dokument. Usch. Skönt att dét är över.



Skrattar fortfarande åt den första meningen, vilka av oss var BARN?! Jaja. Vi hade iallafall änglavakt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

usch herregud! himla tur att det gick bra med er! inte alla som har änglavakt!

2011-02-24 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0