Don't be a drag, just be a queen

Försöker hitta hur man går SBK Handledare-utbildning så att man kan gå A2.. Men det går sådär kan jag säga. Får väl maila supersnabba SBK och se om dom kan hjälpa mig :)

Ska ta med mig Björn och hundarna och gå ner och möta JENNIFER! Hon kom iförsig igår men är nere och klipper sig nu :) Blir utgång på lördag, och förutom att Björn jobbar så kommer det bli jättekul! Vi går in och stör henne sen ändå.

Har ju hunnit med att hälsa på min Linn i London för två veckor sen också, var hur underbart som helst! Blev stoppad i säkerhetskontrollen två gånger dit och en gång hem (så bra gick det). Men vi var på Primark, gick på Oxford, Camden market, Portobello Road, Harrods (Sonic fick ett halsband, woop woop), åt fish 'n' chips, frozen yoghurt och var såklart på en pub! Drack öl vid en brasa till livemusik, det var grejer det! :) Köpte massa grejer också, men det tar vi en annan dag. Nu ska jag springa ner!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0