I bet you stand up in the mirror and stare at yourself

Längtar tills min Hannapanna flyttar upp till Ludvika, hoppas att det blir snart! :)

Har haft två träningskvällar på agilityplanen torsdag och fredag, första med Björn och andra med Björn och Olivia. Alla hundar har varit jätteduktiga, fortsätter det såhär så har jag tre (fyra?) hundar att starta med varje tävling! Kanske tar vinst i alla storlekar? ;) Haha. Igår regnade det dock, men idioter som vi är var vi där ändå. :)

Ikväll blir det lite utgång med min snygga outfit som jag hittade igår på stan! Var nere med mamma och handlade lite :) Hämtade också ut mitt paket från CDON, som innehåll följande:



Game of Thrones (A Song of Ice and Fire) fyra första böcker! AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0