I guilty stand before you

Helgen blev inget The King's speech, såhär i efterhand vet jag inte riktigt vad jag gjort förutom att jobbat :S
Eller jo. Jag åt glass med Björn & co när jag slutat jobbet, hillängen har ju VÄRLDENS bästa mjukglass! Sen på kvällen kom Len-Len och Mattias! :) Vi försökte vara smartare än en femteklassare, men det gick sådär. Fast frågan han inte kunde svaret på, den kunde vi! :D Harry Potter ftw, kan inte vänta tills sista filmen kommer!

Igår var jag & Mia på långpromenad med hundarna innan jag skulle till jobbet, var superhärligt väder ute. Sen jobb, blaah. Men det går ganska bra ändå ;) Vi skulle fått blod igår, men jag tror inte att det kom. Då blir det väl imorgon, tänkte jag ska köpa åt mig någon burk så vi kan spåra :D Fast jag har ju ingen klöv..

Och så måste vi säga GRATTIS till min bästa vän, Jenny Gustafsson som med sin Troja fick LP1 igår! Klassvinst också, INTE ILLA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0