L-O-V-E is just another word I never learned to pronounce

SOL! Värme och bara ben! Pretty nice indeed :)

Idag har jag hunnit med att åka ner på stan med min bästa Björn, vi glassade runt med Troja och var in i varenda djuraffär i stan! Minst sagt.. xD Köpte en sele till Sonkan så vi har en till spår, och en till.. annat :) Därefter hamnade vi på McD med en varsin glass och cheeseburgare ;) Sen åkte jag hem och snörade (?) på mig mina inlines, och så åkte jag och Sonic en sväng! Så himla härligt! Och klockan är inte ens 14.00 än :)

Senare ska jag hem till Mia och hälsa på henne och Albin :) Resten av veckan hoppas vi fortsätter i samma glada stil ;)

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0