But suddenly it seems like I can't get enough.

Men titta! Bloggen är upplåst igen, och inlägg är raderade.. :) Spännande va?

Jag har precis lämnat av Linn vid bussen, vi har tittat på Glee! Sån himla bra serie. Har jobbat idag, och jobbar imorgon också. Har kassa 2 hela dagen, det är rätt skönt :) Sen ledig i helgen, vilket innebär utgång med Lenny! :D Våran tredje tredjedel Björn har offrat Ludvika för Väddö, och kennelläger! Jag säger då det.. ;)

Påväg till jobbet tänkte jag att jag skulle lägga mig i solen när jag kom hem. Jo tjena. Blev en skön promenad med min lilla sjuka stabej istället, men det är ju way better :) Men han är nästan helt frisk nu, väldigt skönt lär jag säga :)

Nu blir det Conan O'Brien innan natten.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0