At least that what she said

Sitter ute i min stuga och lyssnar på Dropkick Murphys och äter jordgubbar. Måste ju lära mig lite låtar tills WCR :)

Gårdagen spenderades först på marknaden med Lenny, köpte så mycket som ett hundben till Sonic och strumpbyxor på Åhléns, WOW! Sen följde Lenny med hem och vi såg på The Hangover och jag fick lov att städa lite eftersom pappa & I-m skulle komma hem.

Därefter ringde John, och fick med oss hem till Sanna & Jocke på malmen, ASKUL var det där! Sen var det våran tur att få med oss dom till ludvika och trädgården. Lenny fick åka hem, och trädgården för min del blev som det blev. Men något gott kom väl ur det ändå.

Nu sitter jag mest och väntar på att vi ska åka till mamma och fira henne :) Tänkte gå ut och träna freestyle innan, men nu öser regnet ner.. Nej, det blir att lägga sig och kolla på HIMYM istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0