Stay the night, won't you stay the night?

I lördags kom jag & Björn hem från en (MYCKET TREVLIG) efterfest på högberget 05.30! Tur att man har typ världens bäste och nattvaknaste bror hemma som ville hämta hem oss :) Vi somnade 06.05, det var nog det näst längsta jag varit uppe :D På Solo var det också väldigt kul :) Vi måste göra det igen! :D

Jag har nyss återväckt en känsla också, och det känns super!! Pratade med Lina idag på telefon, och hon har kommit steget längre än jag ang. det ;) Så roligt iallafall, och jag är jätteglad :D:D

Nu dödar min hals mig. Stafylokocker eller vad var det? Nej streptokocker, just ja! Måste ju vara det då xD Vi djurvårdare kan vi ;)

På söndag är det utställning för min superSonic igen :D He will kick ass! :D

CHEERS!

Kommentarer
Postat av: Bjööööörn!!

Haha :D ja det är klart de ska göras om :D:D<3

Jag hade dött om skulle ha gått hem!! xD



Jag vet vilken känsla!! nananaaaa :D haha

2009-03-06 @ 13:11:46
URL: http://watchitgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0