This is the moment of rebirth

Men vi kör gata upp, och gata ner,
bensinen står på noll och motorn hackar
jag tror på oss.


MELODIFESTIVALEN 2009 IS THE SHIT.

BWO, Alcazar, Scotts, Lasse Lindh, EMD - Woho! :D

Igår läste jag om en pumi som har blivit godkänd ID-hund :D Gud vad roligt. Dom hade tydligen börjat med att känna igen te, då det är enkelt att få tag på och har en speciell doft. Nu har jag fått idéer för Sonic ;)

Nu ska jag plocka ihop lite saker, för senare ska jag till mamma :D

Längtar till helgen också, på fredag ska jag fixa balklänning, den übersnygga som jag provade förra onsdagen. Men endast Björn & Hanna vet hur den ser ut :) Mamma & Pappa får väl också se. Men ingen annan :D Eller ja, syskonen kanske... Oh well! :) Sen ska vi hälsa på Linda lite grann, och på lördag blir det Björnligan på Solo! HELL YEAH.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Bjööööörn!!

BJÖRNLIGAN PÅ SOLO IS THE SHIIT!!! :D:D <3<3<33

2009-03-06 @ 13:06:15
URL: http://watchitgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0