Christer B!

Igår var jag & Hanna på melodifestivalen i Leksand - SKITKUL var det :D
I korta drag var det sibylla - traska i melodifestivalspexade Leksand - få gratissaker - KRAMA CHRISTER BJÖRKMAN (varför är det bara 5/20 pers som blir imponerade!?) - se alla bidrag - åka hem. SUPERKUL iallafall :D Tack Hanna som valde att ta med mig :) <3

Nu är jag hemma hos pappa, han fyller 58 imorgon :) Grattis till pappa!

Sportlov nu, sen 2 veckor ledigt och 1 vecka praktik :) Vet dock inte vart jag ska vara :O¨Men det löser sig, det brukar göra det :)

Nu ska jag ut med rackan, sen sova :)

Nemo, Sonic & Maja <3
- jag har tur som har fått världens bästa hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0