Bara för att du är paranoid betyder det inte att ingen jagar dig.

Ack, vilken hektiskt helg. Eller nja. Men mer hektisk än vanligt!

Fredag hem till mamma & älskade hundar. Var ner till Sandra och Wille en sväng också :)
Lördag kom Björn över och vi var ut med hundarna, sen åkte vi till Ulfshyttan till George & Niclas och firade Niclas som fyllde i fredags! Förutom oss kom Ellinor, Olle och Olles kompis Sara :) JÄTTEROLIG kväll :D:D

Idag åkte jag först hem till mamma och var med hundarna och åt och sådär. Sen åkte jag till pappa där jag är nu :) Ska åka till rättvik om ungefär en timme.

På lördag åker jag och Hanna till Leksand och ser Melodifestivalen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Hennes brors flickvän hade vunnit biljetter men kunde inte gå, så Hanna fick dom, och hon var snäll nog att ta med mig :D Ska bli jättekul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0