PARKEN

Nejnej, jag har inte varit på någon park. Men deras låt är ju underbar.

JAG HAR VART VILSEN LISA
ALLT HAR VART HELT ÅT SKOGEN
MEN MINA STORA DRÖMMAR
DE FLÖG SOM SATELLITER!

Förhoppningsvis låter mitt skrän ner till vardagsrummet där pappa & I-m sitter. De vägrar tala om vad för bil de ska köpa. Grr. "Du får väl komma hem och se!"
Pft. Ska det va så ska det va.

Anyhow, imorgon drar jag, Björn, George, Niclas & Samuel till Gustavsvik och badar lite mycket :D Ska bli riktigt skoj!

Efter det drar jag hem till mamma och mina hundar :) Nästa helg är det ju marknad, så då blir man kvar! Får se om jag ska jobba också. Det visar sig :)

Nu måste jag jobba lite musik.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Bjööööörn!!

Jag har vart vilsen Lisa

men jag har tänkt på dej då

i fönstret lyser solen

och du är nästan vaken



:D

2008-10-19 @ 01:05:37
URL: http://watchitgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0