I set your record collection on fire

Sitter ännu en gång vid pappa och skriver. 2 dagar i rad måste vara rekord :)
Idag har jag varit hem till mamma och hämtat my precious Sonic! Och fick spendera tid med the one and only Nemo och MysMaja :) Sonic ligger på mitt golv nu och sover, men det är ju så jäkla varmt på mitt rum fast jag dragit av elementet. Ska nog sova med öppet fönster. Blir nog rekord det med, 20 dec liksom.

Och inte vill tv:n funka heller, så jag kan inte se saturday night live. Oh ma gawd!

Imorgon måste jag försöka städa. Men vi får väl se hur det blir med det. Sen ska jag prata med Björn angående skogsvandringen xD

Nu blir det nattning, ska försöka få igång tv:n!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0