Don't go wasting your emotions

Tjenixen braxen!
Börjar såklart med att gratulera mosters älskling - sälen! Samuel alltså. Rätt ska vara rätt. 1 år idag! :)
Tänk att han skulle kunna leta i gamla arkiv om sisådär 10 år och hitta detta. Moster (som han förhoppningsvis tycker väl om och beundrar vid detta laget) skrev blogg om honom! Oh. Ma. Gawd. Hans liv. På internet.

ANYHOW så hade ju favoritBjörn lagt upp ett nytt inlägg strax efter mig. Vi måste ta tag i detta och skriva mer Bjoern!

Och apropå det.. I mitt förra inlägg skrev jag ju att TV:n inte funkade? Tjaa.. Låt oss bara säga att jag kanske ska kolla så att alla sladdar sitter i innan jag påstår något sådant. Ehrm.

Gud, jag kollar på gamla visningsbilder - vilka minnen! :D
Ska slänga in en bild jag är stolt över ;) Gud vad glad jag var den dagen. Det var dagarna innan The Hives. Kan ni tänka er en sån period? Jag älskar fortfarande The poodles. Fast jag gillar bäst originaluppsättningen och första skivan :) Fin i håret var jag också.. Hmm, måste fixa det hos en frisör någon gång tror jag.. har inte varit hos frisör sen.. tjaa.. jag kommer inte ihåg, ärligt talat :S
Vilken sångare :)

Ojojoj.. Det var goa tider :) 2 dagar efter det här var det premiär på Pirates 2 kommer jag ihåg. Det var ju fullspäckat med härligheter!

Och med det så avslutar jag!
Anna signing out, XOXO!

Kommentarer
Postat av: Bjööööörn!!

Ja asså det måste vi göra, om inte för att de är kul att skriva så för att de är JÄVLIGT kul att läsa! :D Grattis, än en gång, Samuel! :D

2008-12-29 @ 00:57:22
URL: http://watchitgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0