Well, do ya wanna go?

Franz Ferdinand-skivan Franz Ferdinand har gått på repeat på mitt rum nästan hela dagen nu. Det är mitt bidrag med att slösa el till klimatförändringarna. Eller ah, ni fattar :)

Idag har jag plockat med packning, varit ute till stan och Nisses & konsum. OCH sett snygingen som kör glassbilen - Whoa :D

Imorgon drar jag till "Rättan" igen xD Mamma, Elin & Samuel åker med. Och Sonic såklart :D På söndag ska han få träffa kullanbarnen och deras djur, wiie :D

Sen på tisdag tänkte jag åka och våldgästa Linda lite på Dogis innan jag åker hem med Sonic :) Och så åker jag upp igen på onsdag, för på torsdagen börjar skolan! SHIT. Vi börjar 3:an nu :) Och sen då? Finns faktiskt många alternativ. Vi måste ju ha en reunion om några år och se vad det blev av alla!

Men nu ska man fokusera på året som kommer. Mycket kan hända, mycket KOMMER att hända. Vi vet bara inte om det än.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0