Fall like dominos

1431 anmälda hundar på lördag! Men både Sonic och Troja är relativt tidigt i sin ring, så det kommer gå ganska fort ändå. Hoppas hoppas på Excellent och BIR! ;)

Agility idag, tror nästan hela gänget var där (utom Olivia som tycker att hon ska åka utomlands!). Var en trevlig träning, Jonathan är jätteduktig och jag tror det kommer gå jättebra på KM på tisdag! Sonic kan det gå bra för, om han har humöret uppe ;) Och Zusie.. Mjaaa hon har nog kul iallafall! :)

Nu måste jag sova, tänkte ju lägga mig tidigt idag, men har iförsig hunnit med att diska, plocka undan kläder och sopa upp alla lila tussar som Z drar loss från min boaorm så fort hon blir uppspelt (=ganska ofta).

Nu blir det Game of Thrones - woho! Godnatt!



En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0