Climbing a chair to bed

KM!
Sonic: 9/16 - Gick genom banan som vanligt, men jag är NÖJD :)
Jonathan: 6/8?

Troja och Zoe sist i sina klasser, ehrm. xD Men nästa år, då jäklar! Finns sån potential i min lilla pärla!
Funderar också om jag är lätt att förstå eller om personen i fråga bara förstår mig kanon, hmm.. Superpeppande iallafall! :)

Har haft kvällsmys med min Björn och Mia också, myspys!
Nu längtar jag till torsdag när jag får min högsta lön hittills - SCORE! Har hittat lite grejer från H&M, lovat Sonkan en Bia-bädd, en leksak till Zoe som hon får göra vad hon vill med, helst köpa nya jobbskor + vanliga skor, sen väljer jag mellan
* En säng
* En tv
* En systemkamera
* Ett PS3

Får la se vad det blir!


Oh, Suzie Q min underbara framtida SM-hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0